Virtuális asztal a Space VR alkalmazással

Virtuális asztal a Space VR alkalmazással

Pygmal Technologies kiadta a béta verzióját a Space-nek, ami a számítógép képernyőjét virtuális környezetté alakítja át.

Az alkalmazást már le lehet tölteni HTC Vive-hoz és Oculus Rift-hez ami jelenleg még ingyenes, de Pygmal vezérigazgatója Jia azt mondta a Hypergird Businessnek, hogy az ára alacsony lesz, annak érdekében, hogy minél több nem vállalati felhasználó használhassa.

Az alkalmazással 6 nagy kijelzőt látunk amiken körbe tudunk nézni. Továbbá a tartalmakat ki lehet vágni és beilleszteni, megosztani a kijelzők között – mintha csak külön képernyők lennének a monitoron.

Nézd meg a promóciós videót:

A felhasználók dokumentumokat tudnak szerkeszteni és interakcióba tudnak lépni a 3D-s elemekkel, videókat tudnak streamelni vagy más tartalmakat tudnak futtatni a háttérben, bármelyik virtuális kijelzőn az egér és a billentyűzet segítségével. Ráadásul egyedileg beállíthatjuk az egyes kijelzők méretét is.

Pygmal sajnos nem tervezi, hogy a későbbiekben támogassa a Cardboardot vagy Gear VR-t mert jelenleg az okostelefonok lassúbbak, mint a számítógépek.

„Itt nem lesz olyan fogalom, hogy asztal.” - mondta Jia, „Csak kijelzők lebegnek körülötted.” és ezeket bárhogy szerkesztheted a kontroller, egér vagy a billentyűzet segítségével. Fontos kiemelni, hogy a béta verzióban a kontrollereket még nem lehet használni.

Azonban a cég már bejelentette az ősszel várható frissítést, amely már lehetővé teszi a HTC Vive és Oculus Rift kontroller használatát.

A szövegbevitel egy különösen bonyolult probléma a VR fejlesztőknek, hiszen a virtuális billentyűzetet eléggé nehézkes használni és az is elég nehéz lenne ha csak a beszédfelismerő segítségével próbálnánk meg dokumentumokat szerkeszteni.

Egyik megoldás az lenne, hogy egy kamerát szerelnének a készülék elejére, és azzal láthatná a billentyűzetet a felhasználó, miközben a virtuális valóságban van.

„Van egy elülső kamera a Vive-on” mondta Jia. „Hamarosan el is készülünk vele – egy hónap vagy kettő. Az Oculus Rift esetében gondolkodunk egy felragasztható kamerán, de ez jóval több időt vesz igénybe.”

Forrás: www.hypergridbusiness.com

0 Komment

Szólj hozzá...