A VRAVITY TERMÉKEK JÓTÁLLÁSÁRA VONATKOZÓ INFORMÁCIÓK

Szolgáltató betart minden, a Magyar Köztársaság jogszabályaiban előírt jótállási és garanciális kötelezettséget.

GARANCIA / JÓTÁLLÁS

A vravity.hu webáruház mobiltelefon tartozékaira, kiegészítőire, virtuális és augmented valóság szemüvegeire (továbbiakban: a “Termék”) a vásárlás dátumától számított fél év jótállást vállal, amit a számla felmutatásával igazolhat. A fél éves jótállástól eltérően a HTC Vive és Samsung Gear VR típusú készülékekre egy év jótállást vállal, amit a számla felmutatásával igazolhat. Meghibásodott készüléket a vravity.hu webáruház címére kérjük eljuttatni (6000 Kecskemét, Serfőző utca 1.) a kiszállított termék mellé helyezett, kitöltött Visszaküldési formanyomtatvánnyal, valamint az eredeti számlával együtt. Garanciális csere esetén a csere termék kiszállítását a vravity.hu webáruház állja. Ha a javítás vagy csere a 60 napos határidőből kicsúszna, úgy vásárlóinknak a régi készülék helyett, egy új készüléket adunk. Garanciális kérdése esetén egyeztessen ügyfélszolgálatunkkal a 06 30 / 217 4470 telefonszámon. 

ELÁLLÁS / CSERE

Vásárlástól való elállás esetén a megvásárolt terméket csak eredeti, sérülésmentes állapotban, az eredeti számla, valamint a kitöltött Visszaküldési formanyomtatvány visszaküldése mellett cseréljük ki vagy vesszük vissza. Elállás esetén az átvételtől számított 14 naptári napon belül kérjük visszaküldeni részünkre a terméket a logisztikai központunkba (WEBSHIPPY Magyarország Kft.  - 1134 Budapest, Pozsonyi út 14. 1. em. 5.), ellenkező esetben már nem áll módunkban kicserélni, visszavenni. A postai úton visszajuttatott termékeket könyvelt küldeményként, (lehetőség szerint ajánlott, mindenképp elsőbbségi és LNK szolgáltatással kiegészítve) megfelelő külső burkolattal ellátva, a számlával együtt adja fel. A Vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A vravity.hu webáruház semmilyen módon nem felel a Posta által elvesztett, vagy a szállítás közben bármilyen módon keletkezett károkért. A Vevő elállása esetén 30 napon belül a termék vételárát levásárolhatja bármilyen más termékünkre, illetve ha nem talál megfelelő terméket, akkor a a 30 nap lejáratától számított további 14 napon belül a vételárat visszafizetjük a részére. A vravity.hu webáruház mindaddig visszatartja az elállással érintett termék vételárát és a szállítási költséget, amíg a fogyasztó vissza nem szolgáltatta részére a terméket.

HIBÁS TELJESÍTÉS

Amennyiben hibás teljesítés történt (nem azt a terméket kapta amit rendelt), lehetősége van értékegyeztetés mellett megtartani a kézhez kapott terméket vagy az eredetileg megrendelt termék cseréjére. A visszaszállítás költségét és a csere termék szállítási költségét a vravity.hu webáruház viseli.  

TARTOZÉKOKKAL KAPCSOLATOS TUDNIVALÓK

Minden általunk forgalmazott tartozékra hat hónap garanciát vállalunk. Esetenként ideiglenes termékhiány előfordulhat, amiért felelősséget nem tudunk vállalni! A feltöltött képek csak illusztrációk!

MIRE NEM VONATKOZIK A JÓTÁLLÁS?

A szerződéses jótállás nem terjed ki azokra a károkra, amelyek a karbantartás hiányából, illetéktelen beavatkozásból, változtatásokból, nem rendeltetésszerű használatból, rongálásból vagy illetéktelenül végzett javításokból erednek.
A jótállás nem terjed ki, többek között, a további hibákra vagy károkra:

  • a Termék rendeltetésének nem megfelelő illetve nem szokásos használatából eredő meghibásodásokra és károkra;
  • a helytelen használatból, balesetből vagy hanyagságból eredő meghibásodásokra és károkra és a nem kompatibilis eszközökhöz történő rákötés esetén;
  • a helytelen kipróbálásból, használatból, karbantartásból, üzembe helyezésből, módosításból, jogosulatlan vagy módosított, illetve megváltoztatott szoftver-alkalmazásból eredő hibákra vagy károkra;
  • azokra a Termékekre, amelyeket a teljesítményüket károsan befolyásoló módon szereltek szét és javítottak meg, illetve oly módon, amely nem teszi lehetővé a készülék megfelelő vizsgálatát és bármilyen jótállási igény igazolását, kivéve, ha javítás a Gyártó szakszervizében történt;
  • nedvesség, folyadék vagy ráöntött élelmiszer következtében jelentkező hibákra és károkra;
  • a rendeltetésszerű használat során bekövetkező karcolásokra vagy egyéb károsodásokra a készülék felületén,
  • a rendszeres karbantartás vagy a rendeltetésszerű használat során elkopott alkatrészekre.